دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
20th فوریه 2021
مدیر سایت
0
662

پارتیشن در دکوراسیون داخلی

پارتیشن یک روش عالی و سریع برای جدا کردن و تقسیم بندی بخش های داخلی ساختمان است. برای بخش بندی قسمت های مختلف همیشه لازم نیست دیوارهای آجری ساخته شود . امروزه با طراحی های جدید می توان در کمترین زمان و هزینه قسمت های مختلف خانه یا محل کار را از هم جدا کرد.

استفاده از پارتیشن ها می تواند اهداف مختلفی را به دنبال داشته باشد.از جمله تقسیم ساده فضا ، ایجاد حریم خصوصی، پنهان کردن فضای نامناسب و …

مزایای استفاده از آن ها چیست ؟

با نصب این جداکننده ها می توانید مناطق بزرگ را به قسمت های کوچک تقسیم کنید. در واقع به شما کمک می کنند تا از فضا به درستی استفاده کنید.

اگر در خانه خود فضای محدودی برای ایجاد اتاق مطالعه یا محل کار دارید ، بهتر است یک تقسیم کننده موقت نصب کنید. این می تواند در هنگام کار با رایانه شخصی یا مطالعه در طول امتحانات به شما حریم شخصی بدهد.

پارتیشن ها تقریباً در همه جا کاربرد دارند. آن ها می توانند در منازل مسکونی ، اداره ، رستوران و کافه ، کتابخانه ها ، باشگاه های ورزشی و…استفاده شوند.

 

انواع پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی

 

پارتیشن ها به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند. در نوع ثابت پارتیشن ها به طور کامل به سقف و کف متصل می شوند و قابل جابه جایی نیستند. در واقع از این نوع زمانی استفاده می شود که قصد داریم دو قسمت را برای همیشه از هم جدا کنیم.

اما نوع متحرک همان گونه که از اسم آن مشخص است قابل جابه جایی است و می توان با توجه به نیاز محل قرار گیری آن را تغییر داد.

علاوه بر این پارتیشن ها بر اساس متریال و مواد ساخته شده نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به چند نوع اشاره می کنیم :

 

پارتیشن شیشه ای

 

پارتیشن در دکوراسیون داخلی

 

این نوع یکی از متداول ترین انواع پارتیشن در مراکز تجاری و اداری است. البته که می توان از آن ها در منازل مسکونی نیز استفاده کرد.

استفاده از شیشه به عنوان جدا کننده در فضای داخلی می تواند مزایای مختلفی داشته باشد. شیشه نور را به راحتی عبور داده و به دلیل شفافیت خود ارتباط بصری را بین قسمت های مختلف حفظ می کند. علاوه بر این آن ها جاذب صدای خوبی نیز هستند. با این وجود ، در اثر فشار یا ضربه ممکن است آسیب ببینند.

 

پارتیشن چوبی

 

پارتیشن در دکوراسیون داخلی

 

استفاده از متریالی مانند چوب برای جداسازی فضا علاوه بر ایجاد فضایی گرم و صمیمی هماهنگی زیادی با مبلمان و دکوراسیون داخلی دارد.علاوه بر این پارتیشن های چوبی از استحکام خوبی برخوردار بوده و برخلاف نوع شیشه ای شفافیت کمتری دارند.

به دلیل حساسیت چوب به رطوبت بهتر است از این نوع جداکننده در محیط های مرطوب استفاده نشود.

 

پارتیشن فلزی

 

پارتیشن در دکوراسیون داخلی

 

استفاده از فلزات در ساخت پارتیشن ها به دلیل مقاومت بالا و شکل پذیری های متنوع و پیچیده از محبوبیت خوبی برخوردار است.

دیوارهای جداکننده فلزی سبک و ماندگار اند، علاوه بر این خاصیت ضد حریق داشته و در برابر ضربه های محیطی مقاوم اند.

 

 

پارتیشن طبیعی یا گیاهی

 

پارتیشن در دکوراسیون داخلی

 

یکی از زیباترین پارتیشن ها برای منازل مسکونی نوع طبیعی آن است. در این مدل از گیاهان طبیعی مانند گل ها ، شاخه های درختان و ..استفاده شده که علاوه بر جذابیت بصری می تواند باعث تمیزی و طراوت هوا نیز بشود.

جهت ارتباط بیشتر با پی وی سی پارس می توانید با ما تماس بگیرید.

برچسب ها :   
مطالب مرتبط