دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
5th می 2021
مدیر سایت
0
522

دیوارپوش فومی اتاق کودک

اگر به دنبال انتخاب و خرید دیوارپوش مناسب اتاق کودک خود هستید در ادامه قصد داریم به معرفی دیوارپوش فومی اتاق کودک بپردازیم.

مزایای دیوارپوش فومی چیست ؟

 

دیوارپوش های اتاق کودک به طور معمول در معرض کثیف شدن هستند. در نتیجه باید از دیوارپوشی استفاده کرد که به راحتی تمیز شود. از مهم ترین مزایای دیوارپوش فومی می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد. این دیوارپوش ها حتی با یک دستمال مرطوب نیز به سادگی تمیز می شوند.

عایق صدا بودن یکی دیگر از مزایای دیوارپوش فومی است. این ویژگی نیز متناسب اتاق کودک بوده و می توان به کمک آن از عبور و مرور صدا به محیط بیرون جلوگیری کرد.

علاوه بر عایق صدا بودن این دیوارپوش ها عایق حرارت نیز می باشند. در نتیجه جهت حفظ دمای داخلی اتاق کودک خود و صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

نصب آسان و سریع ، وزن کم و انعطاف پذیری از دیگر مزایای دیوارپوش فومی است.

جهت سفارش و خرید دیوارپوش فومی اتاق کودک می توانید با پی وی سی پارس تماس بگیرید.

 

دیوارپوش فومی اتاق کودک

دیوارپوش فومی اتاق کودک

 

ایده هایی ساده جهت تزیین اتاق کودک

 

برای تزیین اتاق کودک خود همیشه نیاز به صرف هزینه بالا نیست. شما می توانید با کمترین هزینه و استفاده از وسایلی که دارید اتاقی زیبا برای کودک خود طراحی کنید تنها به کمی خلاقیت و سلیقه نیاز دارید !

در ادامه به معرفی چند راهکار ساده و کم هزینه برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک می پردازیم:

به جای خرید آثار هنری گران قیمت برای پر کردن یک دیوار بزرگ و خالی ، قفسه های ارزان قیمت نصب کنید و آن را با وسایلی که در دست دارید تزئین کنید. مانند کتاب کودکان ، اسباب بازی ها ،بادکنک های رنگی ، گیاهان کوچک خانگی و..

عکس هایی زیبا را به دیوار قاب کنید .نیازی نیست که یک عکاس حرفه ای باشید. تمام آنچه نیاز دارید یک عکس با کیفیت عالی است که مخصوص شماست ، خواه یک عکس منظره زیبا از آخرین تعطیلات شما باشد یا یک عکس خانوادگی. یک چاپ بزرگ از عکس را سفارش دهید و خودتان آن را در یک قاب ارزان قیمت قاب کنید.

سعی کنید از کارهای هنری و دست ساز فرزند خود مانند نقاشی های او برای پر کردن یک دیوار خالی استفاده کنید. کودک شما عاشق دیدن نمایش کارهای دستی خودش است.

گیاهان خانگی راهی عالی برای احیای فضای کسل کننده است و با کمی سلیقه می توانید با هزینه کم گیاه قابل توجهی پیدا کنید. به یاد داشته باشید که گیاهی مناسب اتاق کودک خود انتخاب کنید ، بنابراین مطمئن شوید که سمی نیست.

برای تزیین سقف اتاق کودک می توانید خودتان به کمک کاغذ رنگی به ساخت وسایل تزیینی بپردازید. برای مثال می توانید ریسه های کاغذی ساخته و به سقف اتاق نصب کنید. برای این کار کافی است با یک جستجو ساده در اینترنت فیلم های آموزشی مرتبط با آن را مشاهده کنید.

 

دیوارپوش فومی اتاق کودک

تزیین اتاق کودک

 

برچسب ها :   
مطالب مرتبط