دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
8th جولای 2020
مدیر سایت
0
852

نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان

دیوار پوش

 

قطعا یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی دیوارهای آن است. نمای زیبای دیوارها بر زیبایی دکوراسیون داخلی نیز اثر گذاشته و همین دلیلی شد تا از رنگ و کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها استفاده شود. اما امروزه از دیوار پوش به عنوان نسل جدیدی از پوشش دیوار ها در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

دیوار پوش ها در جنس ها و رنگ های مختلف در بازار عرضه شده که هر کدام طرفداران خود را دارد.

اما کاربرد دیوار پوش در طراحی دکوراسیون داخلی تنها به دلیل تزیین دیوار ها و زیباتر کردن نمای ساختمان نیست بلکه استفاده از آنها می‌تواند اهداف زیر را نیز به دنبال داشته باشد :

تمیز کردن دیوارپوش ها آسان بوده و مناسب برای محل هایی مانند آشپزخانه است که سریعاً کثیف می شود .

دیوار پوش ها در برابر رطوبت از دیوار محافظت می کنند که برای سرویس بهداشتی و حمام انتخاب خوبی هستند.

در محیط هایی که رفت و آمد زیاد است با برخورد ضربه ای ممکن است رنگ دیوار فرو ریخته و از بین برود. استفاده از دیوارپوش ها در چنین مکان هایی می‌تواند از فرسودگی دیوار جلوگیری کند.

انواع دیوارپوش ها

 

دیوارپوش چرمی

 

یکی از شیک ترین و لوکس ترین نوع دیوارپوش ها هستند که برای طراحی دکوراسیون داخلی هتل ها ، مجتمع های مسکونی ، تجاری و… استفاده می شود.

همچنین عایق مناسبی برای صدا و حرارت می باشند.

 

 

دیوار پوش سه بعدی

 

نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان

نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان

 

دیوارپوش های سه بعدی نمای متفاوت و جذابی به دکوراسیون داخلی بخشیده که به دلیل ویژگی‌هایی مانند ضد آب و ضد حریق بودن از محبوبیت بالایی برخوردارند.

دیوارپوش چوبی

 

استفاده از این نوع دیوار پوش حسی خاص و نوستالژی به دکوراسیون داخلی می بخشد .هم چنین عایق مناسبی برای صدا و حرارت اند‌.

اما ویژگی مانند حساسیت به رطوبت باعث شده دیوارپوش های طرح چوب که چنین محدودیتی ندارد نیز محبوب شود‌.

دیوارپوش سنگی

 

یکی دیگر از دیوارپوش های جذاب برای دکوراسیون داخلی دیوارپوش های سنگی است که از مقاومت بالایی برخوردارند.

این نوع دیوارپوش ها بیشتر برای پشت تلویزیون و یا شومینه استفاده می شود . این دیوارپوش ها نیز به دلیل محدودیت های ناشی از ساختار سنگ ممکن است با دیوار پوش های طرح سنگ جایگزین شوند.

 

نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان

دیوار پوش شیشه ای

 

از جدیدترین نوع دیوارپوش ها هستند که به دلیل آسان تمیز شدن انتخاب مناسبی برای مکانی مانند آشپزخانه است.

دیوارپوش فومی

 

این دیوار پوش ها از فوم پلی اتیلن ساخته شده که اغلب پشت چسب دار اند . از مزیت های مهم آن ها می‌توان به نصب سریع و آسان اشاره کرد.

دیوار پوش پی وی سی

 

یکی از پرطرفدار ترین دیوارپوش ها هستند که به دلیل ویژگی‌هایی مانند قابلیت شستشو ،عایق صدا و حرارت ،انعطاف پذیری ، عمر بالا و … استفاده از آنها مقرون به صرفه می باشد.

نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان

شرکت پی وی سی پارس با بیش از ۱۰ سال تجربه نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان است که ارائه دهنده خدمات به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت انواع دیوارپوش های شرکت را مشاهده کرده و درباره آن ها اطلاعات کسب کنید.

دفتر مرکزی شرکت واقع در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰ پذیرای حضور شما می باشد. علاوه بر این در صورت عدم حضور به دفتر می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۳۴۷۱۹۰۷۶

سفارشات داخلی در مدت تقریباً دو روز بارگیری و برای شما ارسال می شود.

 

نمایندگی فروش دیوارپوش در اصفهان

 

مطالب مرتبط
20 دسامبر 2021
620

پارکت و انواع آن

یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پوشش کف ساختمان می باشد. از این رو پارکت ها امروزه از محبوبیت خوبی در دکوراسیون داخلی برخوردار هستند. هماهنگی کفپوش با دیوارپوش ها ، رنگ مبلمان و پرده می تواند در جذاب تر شدن هر چه بیشتر نمای داخلی اثرگذار باشد. پارکت پارکت پوششی برای […]

20 دسامبر 2021
1134

دیوارپوش ارزان

دیوارپوش ارزان     ملاک تعیین قیمت آیا به دنبال دیوارپوش ارزان قیمت هستید ؟ پس این مطلب را از دست ندهید . اولین و اصلی ترین مطلب که در خرید هر محصول باید به آن پرداخت ، این است که آیا محصول ارزش قیمت تعیین شده را دارد یا خیر ؟!  در ابتدا اگر […]

18 مارس 2021
846

دیوارپوش اصفهان

معرفی دیوار پوش تزئین دیوارها یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی هر ساختمانی است. برای تزیین دیوارها از رنگ ، کاغذ دیواری و استیکر استفاده می شود. اما مدتی است که دیوار پوش رقیب سرسخت رنگ و کاغذ دیواری شده و طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است. دیوار پوش در واقع پوششی جداگانه […]