دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
27th ژوئن 2020
مدیر سایت
0
824

دیوار پوش طرح چوب

در این مقاله قصد داریم به بررسی دیوار پوش طرح چوب بپردازیم.

مهم ترین هدف استفاده از دیوار پوش ها زیباتر کردن دکوراسیون داخلی است اما علاوه بر تحقق این هدف نصب آن ها مزایایی مانند تمیز کردن و شستشوی آسان ، پنهان کردن نواقص دیوار ، محافظت از دیوار و ایجاد لایه ای عایق دارد.

دیوار پوش ها در مدل ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که هر کدام طرفداران خود را دارد .یکی از انواع دیوار پوش ها ،دیوارپوش طرح چوب است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. در ابتدا بهتر است با تفاوت دیوارپوش چوبی و دیوار پوش طرح چوب آشنا شوید.

تفاوت دیوارپوش چوبی و دیوارپوش طرح چوب چیست؟

اصولاً استفاده از متریالی مانند چوب در دکوراسیون داخلی حال و هوایی متفاوت و جذاب ایجاد می کند مانند حس حضور در جنگل و طبیعت. به همین دلیل است که دیوارپوش های چوبی از محبوبیت بالایی برخوردارند.

دیوار پوش های چوبی در واقع تخته‌هایی از چوب در رنگ های متنوع اند که به صورت های مختلفی نصب و اجرا می‌شود. این نوع دیوارپوش ها عایق صدا و حرارت بوده و طول عمر بالایی دارند .

اما در کنار این مزایا و حس نوستالژی آن معایبی نیز وجود دارد.

یکی از بزرگترین عیب های دیوارپوش چوبی این است که نسبت به رطوبت حساس بوده و در معرض آن دچار پوسیدگی می شود. در نتیجه این نوع دیوارپوش ها برای نواحی و مکان های مرطوب انتخاب مناسبی نمی باشد .هم چنین ممکن است در معرض نور آفتاب آسیب ببینند. علاوه بر این استفاده از چوب خالص در گذر زمان نیاز به رنگ آمیزی دوباره به وجود می آورد.

این معایب باعث شده تا طرفداران چوب به دیوارپوش های طرح چوبی رو آورده و از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کنند.

دیوارپوش های طرح‌ چوب دیگر مشکل حساسیت به رطوبت را نداشته و قابل شستشو می باشند.

 

دیوار پوش طرح چوب انواع دیوار پوش طرح چوب خرید دیوار پوش طرح چوب

 

دیوارپوش های طرح چوب انواع مختلفی دارند که به چند مدل آن اشاره می شود:

دیوار پوش pvc طرح چوب

از پرفروشترین انواع دیوارپوش های طرح چوبی هستند که به دلیل ویژگی های پی وی سی مانند وزن سبک ، نصب آسان ، عایق صدا ، حرارت و .. می توانند انتخابی مقرون به صرفه باشند‌. علاوه بر این که با طرح چوب نمایی جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی می بخشند.

این نوع دیوارپوش ها برعکس دیوارپوش چوبی که مناسب مکان های مرطوب نمی باشد حتی می‌توانند در مکانی مانند سرویس بهداشتی نیز استفاده شوند. به کار بردن دیوارپوش های پی وی سی طرح چوب در سرویس بهداشتی انتخابی جدید و مناسب است.

دیوارپوش سه بعدی طرح چوب

دیوارپوش های سه بعدی طرح چوب از دیگر دیوارپوش های پرطرفدار هستند.

دیوارپوش های سه بعدی به تنهایی باعث ایجاد نمایی متفاوت و جذاب می‌شود که همراه شدن با بافت چوبی می تواند بر زیبایی آن افزوده و فضایی گرم و دلپذیر به وجود آورد

دیوارپوش فومی طرح چوب

از مزیت‌های این دیوارپوش می‌توان به نصب آسان و سریع بدون کمک نصاب ، قابلیت شستشو ، عایق صدا و … اشاره کرد.

انواع دیوار پوش های طرح چوب به همین جا ختم نشده و در جنس ها و رنگ های متنوعی عرضه شده اند.

اینک انتخاب با شماست..

 

دیوار پوش طرح چوب انواع دیوار پوش طرح چوب خرید دیوار پوش طرح چوب

 

مطالب مرتبط