دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
6th می 2021
مدیر سایت
0
644

دیوارپوش بین کابینتی

دیوارپوش بین کابینتی چیست ؟

دیوارپوش بین کابینتی دیوارپوشی است که دیوار پشت گاز، سینک ظرفشویی و کانتر آشپزخانه را پوشش می دهد. در انتخاب دیوارپوش مناسب آشپزخانه تنها نباید به ظاهر و زیبایی آن توجه کرد بلکه کارایی آن نیز مهم است. چرا که آشپزخانه محلی در معرض رطوبت ، چربی ، لکه و.. بوده و به راحتی کثیف می شود. پس دیوارپوشی مناسب این مکان است که به آسانی از آلودگی ها پاک شده و مقاوم به رطوبت باشد.

برای اینکه نقطه کانونی جذابی در آشپزخانه خود ایجاد کنید می توانید رنگ دیوارپوش بین کابینتی را در تضاد با رنگ کابینت ها و سایر وسایل آشپزخانه انتخاب کنید. برای مثال اگر رنگ کابینت های آشپزخانه روشن است استفاده از دیوارپوش بین کابینتی تیره می تواند ترکیبی زیبا ایجاد کند.

دیوارپوش بین کابینتی از مصالح مختلفی ساخته شده که هر کدام می تواند با توجه به آشپزخانه شما ترکیبی جذاب ایجاد کند.

در ادامه با چند نوع از این دیوارپوش ها بیشتر آشنا می شوید :

کاشی

کاشی را می توان یکی از رایج ترین دیوارپوش ها در آشپزخانه نام برد که احتمالا شما نیز آن را به مراتب دیده اید.

کاشی ها در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه شده تا بتواند انواع سلیقه ها را پوشش دهد. هم چنین کاشی به راحتی تمیز شده که این ویژگی آن ها را انتخابی مناسب برای آشپزخانه می کند.

 

سرامیک

دیوارپوش بین کابینتی

 

سرامیک نیز مانند کاشی از رایج ترین انواع دیوارپوش های بین کابینتی آشپزخانه است که در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود می باشد.

دیوارپوش های سرامیکی نیز به راحتی از انواع کثیفی و چربی تمیز و پاک می شود.

 

دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای یکی از مدرن ترین انواع دیوارپوش های بین کابینتی بوده که می تواند نمایی جذاب به آشپزخانه شما هدیه دهد.

شیشه های به کار رفته در این دیوارپوش ها نسبت به حرارت مقاوم بوده و خاصیت نشکن دارند. علاوه بر این در صورت کثیف شدن به راحتی به کمک یک دستمال مرطوب نیز تمیز می شوند. این دیوارپوش ها دارای رنگ بندی متنوعی است که بسته به دکوراسیون اشپزخانه می تواند استفاده شود.

 

دیوارپوش بین کابینتی

 

دیوارپوش فلزی

استفاده از فلز به عنوان دیوارپوش بین کابینتی شاید کمتر دیده شده باشد اما نمایی متفاوت و شیک ایجاد می کند.

استیل خاصیت انتی باکتریال و بازتابندگی نور دارد که این ویژگی ها باعث شده متریالی مناسب برای این دیوارپوش ها باشد.

 

دیوارپوش سنگی

استفاده از دیوارپوش های سنگی می تواند نمایی متفاوت و لوکس در آشپزخانه ایجاد کند. این دیوارپوش ها در جنس های مختلفی مانند تراورتن و آنتیک عرضه می شود.

دیوارپوش های سنگی در کنار مقاومت بالایی که دارند به آسانی تمیز نشده و ممکن است دردسر ایجاد کنند. از این رو می توان از دیوارپوش های طرح سنگ در آشپزخانه استفاده کرد.

 

دیوارپوش بین کابینتی

دیوارپوش پی وی سی

یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای دیوارپوش بین کابینتی پی وی سی می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این دیوارپوش ها در کنار تنوع در رنگ و طرح باعث شده انتخابی مناسب برای آشپزخانه باشند.

جهت سفارش و خرید دیوارپوش پی وی سی با ما تماس بگیرید.

برچسب ها :   
مطالب مرتبط