دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
15th جولای 2020
مدیر سایت
0
957

تولید کننده دیوارپوش pvc در اصفهان

معرفی دیوار پوش پی وی سی

امروزه استفاده از دیوارپوش ها برای تزیین دیوارها در طراحی دکوراسیون داخلی امری محبوب و پرطرفدار است.

دیوارپوش ها به دلیل ویژگی ها و تنوع در طرح و رنگ می توانند انتخابی مناسب برای پوشش ظاهری دیوارها باشند. یکی از انواع پرطرفدار دیوارپوش ها ، دیوار پوش های پی وی سی بوده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم :

پلی ونیل کلراید ( poly vinyl chloride) را به اختصار pvc گفته که پلیمری پر کاربرد در صنایع است. بیشتر پی وی سی تولیدی در ساختمان سازی کاربرد دارد که دیوارپوش های پی وی سی یکی از آنها می‌باشد.

دیوارپوش های پی وی سی به دلیل دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد می توانند انتخابی مقرون‌ به‌صرفه برای طراحی دکوراسیون باشند.

 

تولید کننده دیوارپوش pvc در اصفهان

مزایای این نوع دیوار پوش ها شامل موارد زیر است:

دیوار پوش های پی وی سی وزن کمی داشته و سبک هستند.

نصب این نوع دیوارپوش ها آسان بوده و زمان کمی برای نصب آن ها صرف می‌شود.

از دیگر مزایای آنها می‌توان به خاصیت ضد آب اشاره کرد ، در واقع دیوارپوش های پی وی سی مقاومت خوبی نسبت به آب و رطوبت دارند.

یکی از مهم ترین مزیت های دیوار پوش های پی وی سی تمیز کردن آسان آنها است. این دیوارپوش ها قابل شستشو بوده و به راحتی با دستمال مرطوب و مواد شوینده تمیز می‌شوند.

عایق مناسبی برای حرارت هستند و می‌توانند از اتلاف انرژی فضای داخلی جلوگیری کنند.

این دیوار پوش ها انعطاف پذیری خوبی داشته و عایق صدا می باشند.

هم چنین دیوارپوش های پی وی سی به نسبت سایر دیوار پوش ها قیمت مناسب تری دارد و به دلیل دوام و عمر بالا استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی جنبه اقتصادی دارد.

دیوارپوش های پی وی سی می توانند پوششی مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه شما باشند به خصوص برای حمام انتخاب مناسبی است.

علاوه بر این استفاده از آنها به دلیل قابلیت شستشو و تمیز کردن راحت انتخاب خوبی برای مکانی مانند آشپزخانه است. دیوارپوش های پی وی سی در محیط های دیگری مانند رستوران ، هتل ، اماکن ورزشی ، مجتمع های تجاری ، اداری و … نیز کاربرد دارد.

اگر برای دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کارتان دیوار پوش های پی وی سی را انتخاب کرده اید شرکت پی وی سی پارس تولید کننده دیوارپوش pvc در اصفهان  آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

تولید کننده دیوارپوش pvc در اصفهان

شرکت پی وی سی پارس

شرکت پی وی سی پارس تولید کننده دیوارپوش pvc در اصفهان است که با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید دیوارپوش ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید انواع دیوارپوش های پی وی سی و ابزار آلات آن را با کیفیت و قیمت مناسب از ما خریداری کنید .

دفتر مرکزی شرکت واقع در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان است که همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰پذیرای حضور شما عزیزان می باشد همچنین می توانید جهت مشاوره ، ثبت سفارش و یا استعلام قیمت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۵۵۵۵۵۴۱

با استفاده از دیوارپوش های پی وی سی پارس نمایی جذاب و زیبا به دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان هدیه دهید.

مطالب مرتبط