دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
12th می 2021
مدیر سایت
0
558

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف مکانی مانند سرویس بهداشتی که در معرض زیاد آب و رطوبت است می تواند مشکلات پرهزینه ایی ایجاد کند. در نتیجه باید از وقوع اتفاقاتی مانند نم زدگی جلوگیری کرد تا در آینده مجبور به صرف هزینه بیشتر نباشیم. سقف کاذب سرویس بهداشتی دقیقا به همین منظور استفاده می شود تا در برابر مشکلات رطوبتی از سقف اصلی محافظت کند.

علاوه براین به کمک سقف کاذب می توان عیوب سقف اصلی و تاسیسات را پوشاند و در نتیجه ظاهری زیبا برای آن ایجاد کرد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی در جنس های مختلفی موجود بوده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب طلقی

در این نوع سقف کاذب امکان نورپردازی در پشت آن وجود دارد. که سبب ایجاد جلوه ایی زیبا شده و باعث کوتاه شدن ارتفاع سقف اصلی نمی شود . علاوه بر این دسترسی به فضای بالای سقف به آسانی انجام شده و تنها کافی است طلق های سقف جا به جا شود.

یکی از انواع جدید و مدرن سقف کاذب طلقی آسمان مجازی است که نمایی منحصر به فرد ایجاد می کند. جهت آشنایی با آسمان مجازی و اجزای آن به مقاله مربوطه در سایت سری بزنید.

سقف کاذب پلکسی گلاس

این سقف کاذب را می توان شبیه سقف کاذب طلقی دانست با این تفاوت که از یک نوع پلاستیک شفاف که شبیه شیشه است تولید می شود. اما پلکسی گلس مقاوم تر از شیشه می باشد.

برای محافظت از صفحات پلکسی گلس دربرابر نفوذ گرد و خاک معمولا در اطراف این صفحات برچسب مقوایی چسبانده می شود. از دیگر مزایای پلکسی گلس می توان به وزن کم ، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش ، درصد پایین جذب رطوبت و..نام برد.

سقف کاذب پی وی سی

پلی وینیل کلراید (که به اختصار pvc گفته می شود ) یک ماده ترموپلاستیک با مقاومت بالا است که به طور گسترده ای در صنعت استفاده می شود. یکی از کاربردهای مهم این ماده در ساخت دیوارپوش و سقف کاذب است.

ویژگی هایی همچون ضد آب بودن ، عایق حرارت بودن، سبک بودن ، نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ و..سقف کاذب پی وی سی را به انتخابی مقرون به صرفه برای سرویس بهداشتی تبدیل کرده است.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی

آسمان مجازی

سقف کاذب تایل

این نوع سقف کاذب به صورت تایل های مربعی ۶۰*۶۰ تولید می شوند.برای نصب سقف کاذب تایل ابتدا به کمک پروفیل های سپری آلومینیومی و گالوانیزه سقف اصلی به صورت شبکه ای زیر سازی شده و سپس تایل های پی وی سی روی آن پروفیل ها نصب می شوند.

یکی از مزایای مهم سقف کاذب تایل ضد رطوبت بودن آن است که سبب شده انتخاب مناسبی برای مناطق مرطوبی مانند سرویس بهداشتی باشد. نصب آسان و سریع ، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف ، تنوع در طرح و …از دیگر مزایای این سقف کاذب می باشد.

شرکت تولیدی پی وی سی پارس تولید کننده دیوارپوش و سقف کاذب پی وی سی است. جهت سفارش و خرید سقف کاذب pvc با ما تماس بگیرید.

برچسب ها :   
مطالب مرتبط