دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
4th مارس 2021
مدیر سایت
0
591

راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

در این مقاله به معرفی راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری می پردازیم.

کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری یکی از رایج ترین و محبوب ترین متریال ها در طراحی دکوراسیون داخلی است که برای تزیین و پوشش دیوارها استفاده می شود. کاغذ دیواری در رنگ ها و طرح های متنوع عرضه شده که مناسب برای انواع مکان ها می باشد.

اما کاغذ های دیواری نسبت به متریالی مانند دیوارپوش از دوام و عمر کمتری برخوردار بوده و لازم است نسبت به نگهداری آن ها توجه شود. نگهداری صحیح از کاغذ دیواری می تواند باعث افزایش طول عمر آن شود. از همین رو در ادامه به معرفی چند راهکار برای افزایش عمر کاغذ دیواری می پردازیم.

 

 

راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

نکاتی قبل از خرید کاغذ دیواری

 

طول عمر کاغذ دیواری به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. کاغذ دیواری های ارزان تر ، به ویژه در مناطق پرتردد در خانه ها یا فضاهای تجاری ، به راحتی آسیب می بینند.از طرفی کاغذ دیواری با کیفیت بالاتر قطعا سال های بیشتری دوام خواهد داشت.

هنگام خرید کاغذ دیواری حتما به جنس آن توجه کنید. طبیعتا کاغذ دیواری ساخته شده با متریال با کیفیت علاوه بر افزایش طول عمر نگهداری آسان تری نیز دارد. کاغذ دیواری قابل شستشو خریداری کنید تا در نظافت آن به مشکل نخورید.

جهت راهنمایی برای خرید کاغذ دیواری با کیفیت می توانید با پی وی سی پارس تماس بگیرید.

علاوه بر این نصب کاغذ دیواری نیز اهمیت داشته و بهتر است در مکان های مرطوب استفاده نشود. چرا که رطوبت می تواند سبب آسیب به کاغذ دیواری و در نتیجه کوتاهی عمر آن شود.

راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

گردگیری مرتب را فراموش نکنید

 

گرد و غبار دشمن کاغذ دیواری شما است.چرا که در صورت تمیز نشدن به موقع می تواند اثری ماندگار داشته و به تدریج برروی رنگ کاغذ دیواری اثر بگذارد.در نتیجه جلوه ای نامطلوب برای دیوارها ایجاد می کند.

پس پیشنهاد می کنیم هفته ای یک الی دو بار کاغذهای دیواری را گردگیری کنید و از نبود گرد و غبار برروی آن ها مطمئن شوید.

کاغذ دیواری را با آب و صابون بشویید

 

علاوه بر گرد و غبار ممکن است لکه هایی برروی کاغذ دیواری ایجاد شود که باید نسبت به پاک کردن آن اقدام کرد. برای شستشوی کاغذ دیواری از آب ولرم و صابون استفاده کنید و پس از پاک کردن لکه از روی آن بلافاصله با یک حوله محل را خشک کنید.

اگر در حین نظافت به لکه های عمیقی برخوردید که به راحتی پاک نمی شود بهتر است آن را رها کنید چرا که ممکن است در اثر ساییدن و فشار کاغذ دیواری آسیب دیده و نمایی نامطلوب تر از قبل ایجاد شود.

علاوه بر این پیشنهاد می کنیم نظافت کاغذ دیواری را از پایین به بالا شروع کنید.

 

 

راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

شستشو با آب ولرم و صابون

از اسفنج های نرم برای شستشو  استفاده کنید

 

یکی از نکات مهم در شستشوی کاغذ دیواری استفاده از اسفنج های نرم و لطیف است. استفاده از اسکاج ظرفشویی و وسایلی از این قبیل می تواند به الیاف کاغذ دیواری آسیب رسانده و آن را از بین ببرد.

هم چنین از مواد شوینده قوی و اسیدی برای نظافت کاغذ دیواری استفاده نکنید.

 

برچسب ها :   
مطالب مرتبط