دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
2nd نوامبر 2020
مدیر سایت
0
869

دیوارپوش سفید

دیوارپوش سفید

دیوارپوش ها امروزه به یکی از محصولات پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند. شرکت پی وی سی پارس بطور کلی دو نوع دیوارپوش سفید تولید و عرضه می کند. این محصولات با نام های سفید مات و سفید براق شناخته می شوند. سفید مات که از نام آن نیز پیداست پانل کاملا خام سفید می باشد که هیچگونه رنگ و روکشی بر روی آن قرار نمی گیرد. اما سطح پانل سفید را آغشته به مایعی به نام یو وی می کنند که موجب می شود سطح پانل سفید براق شود.

پانل براق را از آنجا که با مایع یو وی پوشیده می شود ، سفید یو وی نیز می نامند. عمده استفاده این دو محصول در سقف کاذب و در سقف سالن منازل ، سقف سرویس های بهداشتی و سقف فروشگاه ها و … می باشد.

اگر به دنبال خرید دیوارپوشی ارزان قیمت هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید..

 

دیوارپوش سفید

دیوارپوش سفید مات

بطور کلی دو مدل ورق خام تولید می گردد. اولین مدل با نام پانل خام زیر کار شناخته می شود. این پانل معمولا به رنگ کرم یا زرد می باشد که فقط مناسب برای روکش شدن می باشد. در واقع این پانل را نمی توان بصورت خام و شکل اولیه تولیدی اجرا کرد و باید حتما روکش با چسب مخصوص بر روی آن چسبانده شود. مدل دوم که در این بخش می خواهیم به آن بپردازیم پانل سفید مات می باشد. دیوارپوش سفید مات مانند پانل زیر کار خام می باشد اما با این تفاوت که پانل سفید مات را می توان به همان شکل اولیه نصب و اجرا نمود اما پانل زیر کار را نمی توان به شکل خام نصب کرد.

از لحاظ قیمت می توان گفت که ورق سفید مات در اکثر شرکت ها بخصوص شرکت پی وی سی پارس ، ارزان ترین محصول می باشد. پس اگر فضایی را بخواهید با قیمتی به صرفه بازسازی کنید و بودجه ی کمی را برای بازسازی و یا اجرا در نظر گرفته باشید پانل سفید مات یکی از گزینه های پیشنهادی ما می باشد.

دیوارپوش سفید

دیوارپوش سفید براق

همانطور که می دانید اگر در مجموع بخواهیم تولیدات شرکت را از جمله دیوارپوش سفید به ترتیب قیمت ، از گران ترین محصول به ارزان ترین دسته بندی کنیم بصورت زیر می باشد:

  • روکش دار
  • هات استمپ
  • چاپی و دیوارپوش سفید براق
  • سفید مات

از لحاظ اقتصادی و مقرون به صرفه بودن ، چنانکه تمایل داشته باشید کمی بیشتر هزینه کنید برای دکوراسیون خود پس از پانل سفید مات ما دیوارپوش سفید براق یا سفید یو وی را به شما پیشنهاد می کنیم.

پانل سفید براق در ابتدا همان سفید مات می باشد اما طی فرآیندی با دستگاه مخصوص خود آغشته به مایعی به نام یووی می شود. پس از آنکه این مایع بر روی سطح پانل قرار گرفته شد ، توسط لامپ مخصوص اشعه UV خشک می شود.

ممکن است یکی از نگرانی های شما راجع به این دیوارپوش ها ، از بین رفتن ظاهر براق آن ها در گذر زمان باشد. اما بگذارید خیال تان را راحت کنم که دیوارپوش های سفید براق صدمه ای نمی بینند و ظاهر براق خود را در گذر زمان نیز حفظ می کنند.

 

دیوارپوش سفید

 

کاربرد دیوارپوش سفید براق

این نوع دیوارپوش ها بیشتر در بیمارستان ها و یا محیط های اداری استفاده می شود. البته می توان از دیوارپوش سفید براق در خانه های مسکونی نیز استفاده کرد که بیشتر برای آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی و حمام کاربرد دارند. علاوه بر این می توانند برای پوشش سقف کاذب نیز به کار برده شوند.

دیوارپوش سفید براق زیبایی خاص خود را دارد. این محصول نور را به خوبی بازتاب می کند و فضا را شفاف و باز تر می کند. همچنین سطح براق و لیز آن با اینکه سفید است به سادگی و با هر مایع شوینده ای قابل شست و شو و پاکسازی است. در میان اقلام مورد استفاده در دکوراسیون ، دیوارپوش سفید شاید تنها محصولی باشد که هم سفید باشد و هم به سادگی قابل شست و شو باشد. به جرات می توان گفت که در صورتی که پانل سفید یووی را شست و شو دهید هیچگونه تغییری در رنگ و بافت آن ایجاد نخواهد شد.

جهت آگاهی از قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصان ما در پی وی سی پارس تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
15 ژانویه 2022
815

دیوار پوش شیار دار

  دیوار پوش شیار دار از نمونه سبک های دیگر دیوار پوش ها هستند که از دیدگاه معماری از آن ها برای ایجاد خطای دید که محیط را بزرگ تر نشان دهد استفاده می شود. جلوه اینگونه دیوارپوش ها بر روی سقف ها بسیار زیبا می باشد. همچنین به دلیل آنتی باکتریال بودن در سقف […]

20 دسامبر 2021
835

دیوارپوش

دیوارپوش دیوارپوش ، دیوارکوب ، پی وی سی و سقف کاذب همگی نام های مشترکی هستند که به مرور ایجاد و بر سر زبان ها افتادند . این محصول در اندک زمانی به دلیل ویژگی های منحصر بفرد خود توانست جایگاه ویژه ای را در بازار ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق ، ارمنستان ، […]

20 دسامبر 2021
1133

دیوارپوش ارزان

دیوارپوش ارزان     ملاک تعیین قیمت آیا به دنبال دیوارپوش ارزان قیمت هستید ؟ پس این مطلب را از دست ندهید . اولین و اصلی ترین مطلب که در خرید هر محصول باید به آن پرداخت ، این است که آیا محصول ارزش قیمت تعیین شده را دارد یا خیر ؟!  در ابتدا اگر […]

20 دسامبر 2021
1012

دیوارپوش پذیرایی

دیوارپوش پذیرایی سالن پذیرایی درواقع محیطی تاثیر گذار در منزل است و هنگام ورود به خانه در اولین مرحله دیده میشود، بنابریان باید دقت بالایی درانتخاب دیوارپوش پذیرایی و چیدمان مبلمان و دیوار تلویزیون و ساعت دیواری را داشت . این خصوصیات نباید از چشم میزبان مخفی بماند .دیوار ها نقش بسیار مهمی در زیبایی […]