دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
9th نوامبر 2020
مدیر سایت
0
877

دیوارپوش روکش دار

یکی از محصولات پر طرفدار پی وی سی پارس دیوارپوش روکش دار است که می تواند انتخاب مناسبی برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کارتان باشد. از این رو در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

دیوارپوش روکش دار

 

اگر در فکر تغییر دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کارتان هستید یکی از اقدامات موثر در این زمینه تزیین دیوارها با دیوارپوش ها می باشد. دیوارپوش ها با تنوع زیاد خود توانسته اند جای رنگ و کاغذ دیواری را در طراحی دکوراسیون داخلی گرفته و به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شوند.

دیوارپوش ها در جنس ها ، طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود بوده که انتخاب هر کدام از آن ها به سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان برمی گردد. یکی از دیوارپوش های محبوب دیوارپوش روکش دار پی وی سی است که در طرح های مختلفی عرضه می شود.

این دیوارپوش ها با روکشی از جنس پی وی سی پوشیده شده که قابل شست و شو می باشند. پی وی سی نوعی پلاستیک از محصولات صنایع پتروشیمی بوده که کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارد. به دلیل خاصیت های پی وی سی (PVC) مانند عایق صدا ، عایق گرما ، استحکام بالا ، قیمت پایین و…کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله تولید دیوارپوش و سقف کاذب دارد. علاوه بر این دیوارپوش های روکش دار تنوع زیادی داشته و روکش ها در طرح های مختلفی مانند طرح سنگ ، طرح چوب ، طرح کاغذ دیواری و .. وجود داشته تا بتوانند سلیقه ی همگان را جلب کنند.

به عنوان مثال دیوارپوش زیر از جمله محصولات پی وی سی پارس بوده که روکش دار با طرح کاغذ دیواری است. این محصول انتخاب مناسبی برای اتاق خواب می باشد.

 

PVCPARS PH-155

PH-155

 

لازم به ذکر است دیوارپوش های روکش دار پی وی سی پارس در بیش از ۸۰ طرح مختلف موجود می باشد .

در ادامه با مزایای این نوع دیوارپوش ها بیشتر آشنا می شوید :

مزایای دیوارپوشهای روکش دار

 

قابلیت شستشو با مواد شوینده غیر اسیدی

غیر قابل اشتعال

نصب آسان

عایق صدا و گرما

مقاوم در برابر ضربه

انعطاف پذیری بالا

تنوع در طرح و رنگ

خرید دیوارپوش روکش دار پی وی سی

 

به دلیل ساختار و ظاهر متنوع و زیبا این نوع دیوارپوش ها می توانند در مکان های مختلفی مانند منازل ، اداره ها ، سالن های ورزشی ، رستوران ، هتل و ..استفاده شوند.

اکنون که با ویژگی های دیوارپوش های روکش دار آشنا شدید پیشنهاد می شود سری به قسمت محصولات پی وی سی پارس زده و طرح ها و رنگ های مختلفی از این نوع دیوارپوش را مشاهده کنید.

شرکت پی وی سی پارس با چند سال تجربه در زمینه تولید انواع دیوارپوش ها با هدف جلب رضایت شما فعالیت می کند. شما همراهان گرامی می توانید جهت مشاوره در رابطه طراحی دکوراسیون منزل و یا محل کار خود با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. علاوه بر این می توانید جهت استعلام قیمت ، سفارش و خرید دیوارپوش های پی وی سی پارس با ما در تماس باشید.

 

دیوارپوش روکش دار

 

مطالب مرتبط