دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
13th فوریه 2021
مدیر سایت
0
736

با انواع سقف کاذب بیشتر آشنا شوید

سقف کاذب چیست؟

 

سقف کاذب یک سقف ثانویه است که در زیر سقف اصلی ساخته می شود و توسط قاب های فلزی یا چوبی در جای خود نگه داشته می شود . به عبارت دیگر می توان گفت پوششی برای آن است.

هدف از نصب و اجرای آن افزایش جذابیت زیبایی یک ساختار معماری است. اما جدا از زیبایی به عایق بندی  صوت ، حرارت و نور کمک می کند و باعث ایجاد توهم در ارتفاع پایین تر سقف می شود. علاوه بر این در پنهان کردن سیم کشی ها و لوله ها به ما کمک می کند.

سقف های کاذب امروزه محبوبیت بالایی پیدا کرده و در حال حاضر می توانیم انواع متنوعی از آن را با رنگها و طرح های مختلف داشته باشیم. در ادامه با چند نوع از آن آشنا خواهید شد :

 

سقف کاذب کناف

کناف که برندی آلمانی است نوعی صفحه روکش دار گچی می باشد. سقف کاذب کناف از محبوبیت بالایی برخوردار است. چرا که ویژگی هایی مانند نصب و نگهداری آسان ، قیمت پایین ، وزن سبک و..باعث شده در اکثر ساختمان ها کاربرد داشته باشد. این نوع سقف در دو مدل ساده و دکوراتیو نصب و اجرا می شود.

 

سقف کاذب

کناف

نوع چوبی

سقف چوبی دارای الگوها و بافت های طبیعی عالی است که می تواند طرحی چشم نواز ایجاد کند. هرچند این نوع جلوه ای زیبا ، گرم و طبیعی به دکورسیون داخلی می بخشد اما از هزینه بالایی برخوردار است.

 

سقف کاذب

نوع آلومینیومی

سقف آلومینیومی سریع و آسان نصب می شود و نیازی به بتونه کاری و مواردی از این قبیل ندارد. هم چنین به سادگی نیز قابل ترمیم هستند. البته که از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار است.

 

سقف کاذب

نوع شیشه ای

شیشه به دلیل شکننده بودن ، کاربردهای محدودی دارد اما با افزودن مواد افزودنی مناسب می توان میزان شکنندگی را کاهش داد. سقف کاذب شیشه ای در طرح ها و رنگهای مختلف موجود بوده وبه دلیل شفافیت ، مسحور کننده هستند. همچنین با انعکاس نور می تواند نقش موثری در جذابیت دکوراسیون داخلی ایفا کند. اما آن ها وزن زیادی داشته و از  قیمت بالایی برخورداراند.

سقف کاذب پی وی سی

پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی یک ماده پلاستیکی ایده آل برای سقف کاذب در گاراژ ، زیرزمین ، آشپزخانه ، توالت و حمام است. . آنها دارای وزن سبک و مقاوم در برابر رطوبت و موریانه ها هستند. علاوه بر این قیمت مناسبی داشته و استفاده از آن ها انتخابی مقرون به صرفه است. مهم ترین مزیت پی وی سی ضد آب بودن است بنابراین سقف پی وی سی قابل شستشو می باشد.

 

سقف کاذب

سقف کاذب رابیتس

رابیتس در واقع ورقه های فولادی گالوانیزه ای پوشیده از گچ است . هر چند رابیتس در ایجاد طرحهای متنوع محدودیتی ندارد اما معایبی چون استفاده زیاد از گچ و وزن زیاد دارد. رابیتس نیز در دو مدل مسطح و برجسته ساخته می شود.

شرکت پی وی سی پارس تولید کننده دیوارپوش و سقف کاذب آماده دریافت سفارشات شما عزیزان از سراسر کشور می باشد. جهت سفارش و خرید  سقف های کاذب می توانید با پی وی سی پارس تماس بگیرید.

برچسب ها :   
مطالب مرتبط