دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
11th نوامبر 2020
مدیر سایت
0
856

آموزش نصب دیوارپوش

دیوارپوش ها امروزه طرفداران زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پیدا کرده اند از این رو در این مقاله قصد داریم به آموزش نصب دیوارپوش بپردازیم.

آموزش نصب دیوارپوش

 

آموزش نصب دیوارپوش

آموزش نصب دیوارپوش

 

اولین مرحله در نصب دیوارپوش اندازه گیری مساحت دیوار است. در واقع باید مساحت دیوارهایی که قرار است دیوارپوش بر روی آن نصب شود محاسبه شود. ممکن است محاسبه به‌ سادگی ضرب ارتفاع در عرض دیوار باشد و یا به دلیل فرم ظاهری دیوار این کار نیاز به محاسبات پیچیده تری داشته باشد.

علاوه بر این نیاز به اندازه گیری قرنیز ها نیز وجود دارد. دیوارپوش ها باید به همراه قرنیز ها نصب شوند پس در همان ابتدا کار اندازه گیری قرنیز ها نیز لحاظ می شود.

نصب دیوار پوش ها به دو روش کلی زیر انجام می گیرد :

نصب مستقیم

این روش برای دیوارهایی به کار برده می شود که نیازی به زیرسازی نداشته و کاملاً آماده نصب دیوارپوش هستند .دیوارپوش به راحتی با میخکوب ، پیچ و مهره و وسایلی از این قبیل بر روی دیوار نصب می شود.

نصب با زیرسازی فلزی

در این روش ابتدا سازه فلزی بر روی دیوار نصب شده و سپس دیوارپوش بر روی آن زیر ساز فلزی پیچ می شود. هدف این کار تراز کردن دیوارپوش است تا مشکلی در نصب به وجود نیاید .طبیعتا استفاده از این روش دردسرهای زیادتری دارد . اما انتخاب روش مناسب برای نصب دیوارپوش نیاز به تخصص و تجربه دارد.

یکی دیگر از مراحل مهم در نصب دیوارپوش ها نصب قرنیز است. قرنیز ها معمولاً قبل از دیوارپوش نصب می‌شوند ، نصب قرنیز ها نیاز به تخصص داشته و باید به‌صورت نروماده انجام گیرد. علاوه بر این در نصب آن ها باید به سیم کشی های ساختمان و یا لوله ها نیز توجه کرد.

 

آموزش نصب دیوارپوش

نصب دیوارپوشها حتما نیاز به کمک یک متخصص دارد ؟

 

در نظر داشته باشید که دیوارپوش ها در انواع مختلفی موجود بوده و هرکدام ممکن است تفاوت‌هایی در نحوه نصب داشته باشد. برای مثال دیوارپوش فومی از نصب آسان و سریعی برخوردار بوده چرا که به راحتی با قیچی و کاتر بریده می شود و به کمک چسب پشت این دیوارپوش ها بر روی دیوار نصب می شود.

 

آموزش نصب دیوارپوش

 

‏اما نصب دیوارپوش پی وی سی به این سادگی نبوده و باید توسط افراد با مهارت انجام گیرد ، در صورتی که نصب دیوارپوش پی وی سی توسط متخصصان انجام گیرد در زمان اندکی به پایان می رسد. در زمان نصب این نوع دیوارپوش ها در بعضی مکان ها نیاز است که دیوارپوش خم و یا قوس داده شود و یا هنگام وصل کردن دیوارپوش ها با پیچ و مهره باید دقت لازم انجام گیرد تا دیوارپوش در برابر ضربه استحکام بالایی داشته باشد. علاوه بر این هنگام نصب دیوارپوش های پی وی سی از ابزار کار تخصصی استفاده شده که کار کردن با آن ها نیاز به تبحر و تجربه دارد.

اکنون که با نصب دیوارپوش آشنا شده اید حتما متوجه شدید برای اطمینان از نصب صحیح و بدون مشکل بهتر است این کار را به متخصصان این زمینه واگذار کنید.

نصب دیوارپوش و قرنیز نیاز به تخصص و دقت بالا دارد ، از این رو پی وی سی پارس اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
20 دسامبر 2021
822

دیوارپوش

دیوارپوش دیوارپوش ، دیوارکوب ، پی وی سی و سقف کاذب همگی نام های مشترکی هستند که به مرور ایجاد و بر سر زبان ها افتادند . این محصول در اندک زمانی به دلیل ویژگی های منحصر بفرد خود توانست جایگاه ویژه ای را در بازار ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق ، ارمنستان ، […]

20 دسامبر 2021
847

بازسازی دکوراسیون

بازسازی دکوراسیون   با به وجود آمدن تنوع های بسیاری در خصوص دکوراسیون داخلی و گاهی به وجود آمدن برخی تعمیرات بازسازی و نوسازی دکوراسیون داخلی اتفاق می افتد. گاهی بازسازی بدون در نظر گرفتن همه نیازها و هزینه کل پروژه و همینطور عدم برنام ریزی مناسب ، باعث صدمات و تلفات زیادی از نظر […]

18 مارس 2021
731

نصب و نگهداری دیوار پوش پی وی سی

در این مقاله قصد داریم به بررسی نصب و نگهداری دیوار پوش پی وی سی بپردازیم. دیوار پوش پی وی سی دیوار پوش پی وی سی یکی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش ها می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند پوششی مناسب برای دکوراسیون داخلی باشد.از ویژگی‌های این دیوارپوش می‌توان […]

18 مارس 2021
923

دیوارپوش فومی

در این مقاله قصد داریم به بررسی دیوارپوش فومی  بپردازیم. دلایل استفاده از دیوار پوش ها چیست ؟ دیوارپوش ها به عنوان پوششی برای دیوار به کار رفته و به صورت لایه ای اضافی و جداگانه بر روی آنها نصب می‌شوند. دیوارپوش ها ممکن است با اهداف گوناگونی نصب شوند اما مهمترین هدف استفاده از […]