دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARS
دیوار پوش PVC پی وی سی پارس PVC PARSپی وی سی پارس فروش دیوارپوش پی وی pvc سی هات ‌استمپ pvc دیوارپوش چاپی فروش سقف کاذب pvc پی وی سی
16th مارس 2021
مدیر سایت
0
535

آشنایی با دیوارپوش چرمی

در این مقاله قصد داریم به معرفی دیوارپوش چرمی و انواع آن بپردازیم .

دیوارپوش

 

استفاده از دیوارپوش ها جلوه ایی زیبا و خاص به دکوراسیون داخلی بخشیده و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخورداراند. استفاده از دیوارپوش ها علاوه بر جنبه تزیینی مزایای دیگری نیز دارد. برای مثال دیوارپوش ها از دیوار دربرابر رطوبت و ضربه محافظت کرده و کار شستشو و تمیز کردن آن ها را آسان می کند.

امروزه دیوارپوش ها در جنس ها ، طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه شده که هر کدام بسته به کاربرد و جنس خود قیمت متفاوتی دارند. از انواع رایج دیوارپوش ها می توان به دیوارپوش چوبی ، سنگی ، سه بعدی ، فومی ، شیشه ای ، پی وی سی و..نام برد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

ما در پی وی سی پارس مقاله های مختلفی برای معرفی انواع دیوارپوش آماده کردیم که جهت آشنایی بیشتر می توانید به مقاله مربوطه هر دیوارپوش در سایت مراجعه کنید. در این مقاله به معرفی یکی دیگر از انواع دیوارپوش یعنی دیوارپوش چرمی می پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

دیوارپوش چرمی

 

آشنایی با دیوارپوش چرمی

 

یکی از دیوارپوش های لوکس وجذاب که ظاهری شیک به دکوراسیون داخلی می بخشد دیوارپوش چرمی است.دیوارپوش های چرمی در سه نوع رولی ، پنل و تایل عرضه می شوند. از نوع رول زمانی استفاده می شود که قصد داریم کل دیوار را به کمک آن ها بپوشانیم. نصب این مدل مانند کاغذ دیواری بوده و پس از انجام زیرسازی لازم به راحتی نصب می شود.

اما زمانی که بخواهیم تنها قسمتی از دیوار را پوشش دهیم از نوع پنل و تایل چرمی استفاده می کنیم. که نصب آن ها متفاوت از نوع رولی بوده و باید تایل و پنل به دیوار پیچ و رول پلاک شوند.

دیوار پوش چرمی در کجا استفاده می شود ؟

 

از این نوع دیوارپوش به دلیل نمای جذاب در مکان های مختلفی مانند ساختمان های مسکونی ، تجاری ، هتل ها و.. استفاده می شود.

اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد نصب دیوارپوش چرمی را دارید تنها قسمتی از دیوار را با آن بپوشانید تا نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی شما باشند. مکان هایی مانند دیوار پشت تلویزیون ،دیوار پشت تخت خواب ، بخشی از دیوارهای پذیرایی و ..می توانند انتخاب مناسبی برای پوشش با دیوارپوش چرمی باشند.

 

آشنایی با دیوارپوش چرمی

مزایا و معایب دیوارپوش چرمی

 

دیوارپوش چرمی علاوه بر نمای لوکس و جذاب مزایای زیر را نیز دارا می باشد :

عایق مناسبی برای حرارت و صدا است.

در رنگ ها و طرحهای متنوعی عرضه شده تا سلیقه همگان را در برگیرد.

از نصب آسانی برخوردار اند.

مناسب برای سبک های مدرن و کلاسیک می باشند.

طبیعتا دیوار پوش چرمی نیز مانند سایر دیوارپوش ها بدون عیب و نقص نمی باشد. قیمت بالای دیوارپوش چرمی به نسبت سایر دیوارپوش ها مانند دیوارپوش پی وی سی می تواند تنها عیب این نوع دیوارپوش ها به حساب بیاید.

در پایان این انتخاب با شماست که با توجه به بودجه و سلیقه خود دیوارپوشی مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود انتخاب کنید. جهت مشاوره در رابطه با خرید دیوارپوش می توانید با پی وی سی پارس تماس بگیرید.

برچسب ها :   
مطالب مرتبط